Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do FORD C-MAX

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 113, Ciężar [kg]: 0.18, Gwint zewn. [mm]: M22 x 1,5, Rozmiar klucza: 17, uwzględ...
401,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
123,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
94,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.23, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
148,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.23, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
154,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
206,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: pompa olejowa, Tryb pracy: mechaniczne, Materiał: GFK (...
27,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.11, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
84,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu FORD C-MAX

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie FORD C-MAX to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie FORD C-MAX może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie FORD C-MAX – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie FORD C-MAX to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.