🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MERCEDES-BENZ GLE

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

200,90 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
240,86 zł
240,86 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
235,26 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
104,31 zł
104,31 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
95,12 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
210,20 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
99,37 zł
99,37 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,04 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
227,28 zł
227,28 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
228,26 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MERCEDES-BENZ GLE

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ GLE to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.