9 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Grubość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
213,20
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
213,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Grubość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
201,32
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
201,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.181
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
98,39
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
98,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Grubość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
226,04
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
226,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Wymiar gwintu: M 22
Rozwiń więcej danych
110,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
110,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Gasket included
Dla numeru oe: 651 050 0800
125,95
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
125,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 90
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
234,02
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
234,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Szerokość [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
197,48
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
197,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
183,45
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
183,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W205 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W205 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W205 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.