Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
102,45
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
102,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
242,93
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
242,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.165
Zdjęcie producenta: 1
305,92
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
305,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.165
Zdjęcie producenta: 1
372,26
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
372,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
249,41
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
249,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
206,68
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
206,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 640 050 0111
83,77
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
83,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
172,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
172,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
182,61
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
182,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.162
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
199,18
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
199,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA CLC to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.