10 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.165
Zdjęcie producenta: 1
298,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
298,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA10930506
Ciężar [kg]: 0.165
Zdjęcie producenta: 1
372,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
372,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
110,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.187
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
179,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
179,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551020810
Tryb pracy: Mechaniczne
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
250,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
250,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445551013610
336,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
336,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.163
Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,5
Rozwiń więcej danych
225,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
225,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551018710
169,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
169,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479408963
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
128,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
128,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
182,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
182,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R171 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R171 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ SLK R171 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.