Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do SEAT TOLEDO II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

89,31

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

89,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

15,66

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

15,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 117 281

Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zabezpieczeniem

123,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

123,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu BORSEHUNG B1T014

Dla numeru oe: 03h10950, 066109507

61,17

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

61,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,61

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

83,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT TOLEDO II

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu SEAT TOLEDO II

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO II – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie SEAT TOLEDO II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.