Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do VW TRANSPORTER VI

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

85,40

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

85,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

48,28

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

48,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy

Wymiar gwintu: M 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Hydrauliczny

64,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

153,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

153,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

117,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

117,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER VI

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu VW TRANSPORTER VI

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TRANSPORTER VI to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.