Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do VW TRANSPORTER VI

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 117 375

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

115,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

115,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu MAXGEAR 54-1554

Tryb pracy: Hydrauliczny

48,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

104,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

104,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 115 740

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy

Wymiar gwintu: M 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

147,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

41,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER VI

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu VW TRANSPORTER VI

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TRANSPORTER VI to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.