22 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.015
Średnica zewnętrzna [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
73,17
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
73,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986280600
85,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30943778
Grubość [mm]: 18
Długość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 350
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
73,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99571763301
Ciężar [kg]: 0.05
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
86,40
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
86,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
81,96
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
81,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99071548501
58,50
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
58,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1953774
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
76,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1008100010
Ilość biegunów: 3
70,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 320
50,70
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
50,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953605
68,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30939869
Długość [mm]: 350
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
80,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
66,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 18
Długość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
77,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV488
42,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
72,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Niebieski
Ilość połączeń: 3
72,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW TRANSPORTER VI, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów VW TRANSPORTER VI z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie VW TRANSPORTER VI czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach VW TRANSPORTER VI sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach VW TRANSPORTER VI nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.