Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 216,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 216,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,46
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
17,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,09
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
17,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
2 324,03
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
2 324,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
469,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
469,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 469,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 469,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,11
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
287,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Grubość [mm]: 0
Rozwiń więcej danych
755,88
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
755,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
1 005,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 005,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
913,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
913,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zaworów
935,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
935,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 2.235
Rozwiń więcej danych
608,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
608,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06h 109 021 k
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
1 159,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 159,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Średnica [mm]: 57.85
Rozwiń więcej danych
424,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
424,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
508,81
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
508,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.99
Rozwiń więcej danych
531,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
531,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 57.85
Rozwiń więcej danych
401,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
401,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
683,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
683,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
438,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
438,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW TRANSPORTER VI mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW TRANSPORTER VI, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW TRANSPORTER VI, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW TRANSPORTER VI, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.