19 produktów
Wybierz auto
BOVB18979
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 216,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 216,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ELR391020
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ33011613701
17,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
17,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051550007022
Strona zabudowy: Strona wylotowa
469,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
469,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007669
290,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zaworów
935,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
935,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 304,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
2 304,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007673
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 629,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 629,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM961
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
1 005,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 005,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zaworów
775,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
775,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM962
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
1 005,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 005,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052195
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 57.85
Rozwiń więcej danych
401,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
401,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052196
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Średnica [mm]: 57.85
Rozwiń więcej danych
424,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
424,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
1 272,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 272,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647291
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Grubość [mm]: 0
Rozwiń więcej danych
755,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
755,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKZVW001
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
683,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
683,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB171969
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 2.235
Rozwiń więcej danych
609,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
609,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176931
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.99
Rozwiń więcej danych
540,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
540,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS9611
438,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
438,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW TRANSPORTER VI mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW TRANSPORTER VI, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW TRANSPORTER VI, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW TRANSPORTER VI, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.