Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do VW TRANSPORTER VI

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący
145,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HEP215000

HEPU 21-5000

Tryb pracy: hydrauliczny, Rodzaj zaworu: dla zaworów dolotowych
113,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: owalny, Materiał obudowy: ...
82,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
102,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
80,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z ...
1 804,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11091788401

VIKA 11091788401

64,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu VW TRANSPORTER VI

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW TRANSPORTER VI jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie VW TRANSPORTER VI?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW TRANSPORTER VI, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

VW TRANSPORTER VI – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER VI to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.