13 produktów
Wybierz auto
0445533003510
167,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Zdjęcie producenta: 1
179,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4503342
Średnica [mm]: 72
Wysokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
231,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
231,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT160037310
106,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
106,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 37.1
Ciężar [kg]: 0.47
Rozwiń więcej danych
113,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43031
208,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
208,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510540435
Ciężar [kg]: 0.45
Wysokość 1 [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
108,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
170,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
211,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Gwint zewn. [mm]: M22 x 1,5
Rozwiń więcej danych
267,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
267,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
107,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43063
199,72
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
199,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533009810
Tryb pracy: Hydrauliczny
165,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie FORD. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie FORD nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie FORD posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.