15 produktów
Wybierz auto
0445533003510
167,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
167,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Zdjęcie producenta: 1
172,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
172,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 37.1
Ciężar [kg]: 0.47
Rozwiń więcej danych
117,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
117,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533003910
205,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
205,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
219,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
219,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4503342
Średnica [mm]: 72
Wysokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
231,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
231,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Gwint zewn. [mm]: M22 x 1,5
Rozwiń więcej danych
273,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
273,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2190FOCII
Ciężar [kg]: 0.275
109,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
109,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510540435
Ciężar [kg]: 0.45
Wysokość 1 [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
108,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43031
214,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
214,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43063
203,35
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
203,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT160037310
106,59
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
106,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533009810
Tryb pracy: Hydrauliczny
165,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
165,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,10
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
94,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie FORD. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie FORD nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie FORD posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.