7 produktów
Wybierz auto
04694505550
Średnica [mm]: 25
Wysokość [mm]: 124
Rozwiń więcej danych
122,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505513
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
43,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 25
Wysokość [mm]: 124
Rozwiń więcej danych
150,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505515
Średnica [mm]: 57.5
Wysokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
40,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505527
Średnica [mm]: 50
Wysokość [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
51,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
141,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40R5043JPN
172,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie MITSUBISHI CARISMA. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie MITSUBISHI CARISMA nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie MITSUBISHI CARISMA posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.