Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska rozrządu do MITSUBISHI CARISMA

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

JAPKO 45550

Darmowa dostawa od 49 zł

JAPKO 45550

JAV45550

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 124

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,19

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

150,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-515

Darmowa dostawa od 49 zł

Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-515

ASH4505515

Średnica [mm]: 57.5

Wysokość [mm]: 34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

40,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

40,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-527

Darmowa dostawa od 49 zł

Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-527

ASH4505527

Średnica [mm]: 50

Wysokość [mm]: 30.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

57,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska rozrządu JPN 40R5043-JPN

Darmowa dostawa od 49 zł

Napinacz paska rozrządu JPN 40R5043-JPN

JPN40R5043JPN

172,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

172,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-513

Darmowa dostawa od 49 zł

Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-513

ASH4505513

Średnica [mm]: 60

Wysokość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

41,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

41,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-550

Darmowa dostawa od 49 zł

Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-05-550

04694505550

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 124

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

124,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu JAPANPARTS BE-550

Darmowa dostawa od 49 zł

Napinacz, pasek rozrządu JAPANPARTS BE-550

0426BE550

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 124

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

116,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI CARISMA

MITSUBISHI CARISMA – napinacz paska rozrządu

Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie MITSUBISHI CARISMA. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.

Jak sprawdzić stan napinacza paska rozrządu w samochodzie MITSUBISHI CARISMA?

Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie MITSUBISHI CARISMA nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.

MITSUBISHI CARISMA – jak prawidłowo zamontować napinacz paska rozrządu?

Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie MITSUBISHI CARISMA posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.