15 produktów
Wybierz auto
ASH4500027
Średnica [mm]: 59
Szerokość [mm]: 26
60,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487160010010
118,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
118,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
167,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
167,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
68,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV45027
Średnica [mm]: 59
Szerokość [mm]: 26
66,19
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
171,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694508807
Średnica [mm]: 62
Wysokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
57,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533011410
41,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4509915
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
74,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
71,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
62,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4508810
Średnica [mm]: 65
Wysokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
87,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
87,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 62
Wysokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
118,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
118,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie OPEL. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie OPEL nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie OPEL posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.