Powiadom mnie o dostępności

Obudowy rozrządu do OPEL

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Darmowa dostawa
279,92 zł
279,92 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
164,19 zł
164,19 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
95,50 zł
95,50 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
248,62 zł
248,62 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
229,14 zł
229,14 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
257,27 zł
257,27 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
284,41 zł
284,41 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
234,43 zł
234,43 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
215,11 zł
215,11 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

OPEL – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie OPEL to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

OPEL – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu OPEL rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu OPEL – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu OPEL nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.