Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do CITROËN C5 III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

JPN 80R3000-JPN

Darmowa dostawa od 49 zł

JPN 80R3000-JPN

JPN80R3000JPN

129,10

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

129,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FAST FT45317

Darmowa dostawa od 49 zł

FAST FT45317

FASFT45317

Masa [g]: 520

97,87

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

97,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu METALCAUCHO 03871

Darmowa dostawa od 49 zł

Obudowa rozrządu METALCAUCHO 03871

MCA03871

Ciężar [kg]: 0.52

Masa [g]: 520

111,61

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

111,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C5 III

CITROËN C5 III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie CITROËN C5 III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

CITROËN C5 III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu CITROËN C5 III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu CITROËN C5 III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu CITROËN C5 III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.