-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do CITROËN C5 III

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór zmiennych faz rozrządu TOPRAN 639 803

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,50

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

122,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu ERA 554041A

Ilość połączeń: 2

116,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

116,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

195,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

195,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS173

Długość [mm]: 118

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

145,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu VAICO V42-0629

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

258,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu METZGER 2411012

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 2

290,43

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

290,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5038

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Liczba aktywnych styków: 2

227,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

227,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175104

Ciężar [kg]: 0.178

Ilość połączeń: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

273,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

273,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu ESEN SKV 39SKV027

Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów

Ciężar [kg]: 0.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 20.05

92,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FAI AUTOPARTS OCV002

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych

436,61

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

436,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C5 III

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie CITROËN C5 III – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. CITROËN C5 III wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

CITROËN C5 III – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód CITROËN C5 III charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie CITROËN C5 III

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie CITROËN C5 III powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.