Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT CLIO IV

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.276

106,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.23

94,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 135630596r

74,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

74,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 1356 398 58r

Strona zabudowy: Głowica cylindra, góra

70,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

70,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO IV

RENAULT CLIO IV – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT CLIO IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT CLIO IV – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT CLIO IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT CLIO IV – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT CLIO IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.