5 produktów
Wybierz auto
MCA35002
Ciężar [kg]: 0.276
106,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35095
Ciężar [kg]: 0.23
94,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 135630596r
74,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP702457
Dla numeru oe: 1356 398 58r
Strona zabudowy: Głowica cylindra, góra
70,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT CLIO IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu RENAULT CLIO IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT CLIO IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.