Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT LAGUNA II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 1.294, Szerokość opakowania [cm]: 28.4, Wysokość opakowania [cm]: 2.9
174,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia, Artykuł uzupełniający /...
196,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
267,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FAITCC7

FAI AUTOPARTS TCC7

225,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.59, Materiał: stal
150,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT LAGUNA II – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT LAGUNA II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT LAGUNA II – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT LAGUNA II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT LAGUNA II – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT LAGUNA II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.