Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do SEAT LEON I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: wewnątrz, Materiał: Poliamid 6.6, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
72,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Materiał: tworzywo sztuczne, Strona zabudowy: góra, Materiał: tworzywo sz...
36,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 6, Długość całkowita [mm]: 60, Rozmiar klucza: 6, średnica zewnętrzna [mm]: 1...
13,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 54, Wymiar gwintu: M6, Liczba śrub: 10
72,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
91,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

SEAT LEON I – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie SEAT LEON I to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

SEAT LEON I – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu SEAT LEON I rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu SEAT LEON I – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu SEAT LEON I nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.