Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do SEAT TOLEDO IV

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: głowica cylindra, góra, Materiał: tworzywo sztuczne, PP (polipropylen), Artykuł...
67,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, Materiał: Poliamid 6.6, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
79,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole, Materiał: tworzywo sztuczne, GFK (tworzywo sztuczne wzm...
75,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

SEAT TOLEDO IV – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

SEAT TOLEDO IV – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu SEAT TOLEDO IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu SEAT TOLEDO IV – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu SEAT TOLEDO IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.