4 produkty
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ciężar [kg]: 0.98
Rozwiń więcej danych
222,67
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
222,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118525
Strona zabudowy: Blok silnika, boczna oprawa, od strony czołowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Rozwiń więcej danych
112,28
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
112,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119274
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
77,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
77,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETERH0005
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
196,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
196,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie SKODA KODIAQ to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu SKODA KODIAQ rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu SKODA KODIAQ nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.