Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW CADDY III

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa rozrządu TOPRAN 116 527

Strona zabudowy: Wewnątrz

Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,97

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

69,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub, mocowanie wałka rozrządu TOPRAN 119 151

Wymiar gwintu: M 6

Długość całkowita [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

13,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu TOPRAN 116 545

Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole

Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

75,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

34,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

34,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu TOPRAN 116 525

Strona zabudowy: Wewnątrz

Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

71,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

34,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

34,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu TOPRAN 116 533

Strona zabudowy: Góra

Materiał: Pp (polipropylen)

50,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu TOPRAN 118 670

Strona zabudowy: Głowica cylindra, zewnętrzny, góra

Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

58,49

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

58,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

62,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

89,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

89,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

107,33

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

107,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub, mocowanie wałka rozrządu ET ENGINETEAM BS0001

Długość [mm]: 54

Wymiar gwintu: M6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

74,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW CADDY III

VW CADDY III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW CADDY III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW CADDY III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW CADDY III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW CADDY III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW CADDY III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.