68 produktów
Wybierz auto
ELR429550
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
13,31
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
13,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445428011010
642,70
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
642,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428015910
842,69
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
842,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550006342
648,28
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
648,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
ELR391020
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,80
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
17,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051550007020
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
462,24
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
462,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007022
Strona zabudowy: Strona wylotowa
540,00
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
540,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACS9901
458,81
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
458,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428005030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z popychaczem zaworowym
759,16
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
759,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052127
Materiał: Stal
504,95
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
504,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEHV0164
Dla numeru oe: 038109101ah
Materiał: Żeliwo
629,15
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
629,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEHV0162
Dla numeru oe: 038109101r
Materiał: Żeliwo
507,60
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
507,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052204
Średnica [mm]: 61.7
Długość [mm]: 423.7
666,95
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
666,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445428006810
310,77
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
310,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM994
Materiał: Stal
791,77
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
791,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM672
546,03
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
546,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM904
724,36
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
724,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM925
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
664,29
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
664,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM962
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
999,03
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
999,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM968
874,97
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
874,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW CADDY III mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW CADDY III, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW CADDY III, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW CADDY III, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.