27 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0355CT1028
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03575649XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987949538
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040121768
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040119396
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03575565XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03575516XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1204
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 036594885
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040119540
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT957SET
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAV400900
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASH40000900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987949657
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0365941013
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB34126
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040119364
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB104829
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GATT358HOB
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Pasek rozrządu w samochodzie VW CADDY III pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.