🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW GOLF III

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

25,25 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
11,30 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,90 zł

Dostawa na czwartek, 13 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,13 zł

Dostawa na czwartek, 13 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,38 zł
12,38 zł

Dostawa na czwartek, 13 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
15,48 zł
15,48 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,87 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,44 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW GOLF III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW GOLF III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW GOLF III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW GOLF III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW GOLF III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW GOLF III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.