Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW GOLF III

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Góra, z przodu

Ciężar [kg]: 0.167

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

26,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

26,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Ciężar [kg]: 0.21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,17

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

32,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Wewnątrz, góra

Materiał: Tworzywo sztuczne

11,44

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

11,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Zewnętrzny, góra

Materiał: Tworzywo sztuczne

15,40

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

15,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

12,17

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

12,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu, góra

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,44

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

14,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF III

VW GOLF III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW GOLF III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW GOLF III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW GOLF III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW GOLF III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW GOLF III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.