Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do VW GOLF III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wysokość 1 [mm]: 6, Wysokość 2 [mm]: 7, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [m...
18,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 10, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk), średnica wewnętrzna ...
17,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 10, Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk), Rodzaj gwint...
52,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 7, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), Rodzaj gwintu: Gwint zmienny, średnica zewnę...
34,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Uszczelniacz wałka rozrządu – VW GOLF III

W samochodzie VW GOLF III uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie VW GOLF III – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie VW GOLF III, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie VW GOLF III?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie VW GOLF III, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).