9 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ciężar [kg]: 0.98
Rozwiń więcej danych
221,75
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
221,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031824001
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
127,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
127,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETERH0005
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
196,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
196,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18676
Materiał: Tworzywo sztuczne
117,68
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
117,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC58808
Strona zabudowy: Pokrywa głowicy cylindra
143,24
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
143,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12189
Zakres stosowania (narzędzia do obróbki skrawaniem): Żelazo
295,43
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
295,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRTCVW002
Materiał: Tworzywo sztuczne
70,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV146
70,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
70,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0666
80,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
80,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN VI to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW MULTIVAN VI rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW MULTIVAN VI nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.