9 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ciężar [kg]: 0.98
Rozwiń więcej danych
239,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12189
Zakres stosowania (narzędzia do obróbki skrawaniem): Żelazo
283,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
283,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC58808
Strona zabudowy: Pokrywa głowicy cylindra
147,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
147,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0666
80,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETERH0005
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
198,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18676
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV146
67,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031824001
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
128,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRTCVW002
Materiał: Tworzywo sztuczne
71,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN VI to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW MULTIVAN VI rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW MULTIVAN VI nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.