51 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03554PK665
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1310
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03574PK668
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKMV4PK668
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040128856
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987948411
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: INAFB6PK1180
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03555PK1145
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03655PK1145
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1180
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03555PK1150
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987948343
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987948302
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947946
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BOS1987946146
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SKFVKMV5SK748
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKMV5PK1155
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGA6PK1310
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKMV6PK1180
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0369VKMV6PK1310
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu FIAT PANDA III. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu FIAT PANDA III.