113 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03656PK1660
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1660
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1070
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: INAFB6PK1660
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: INAFB6PK1070
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1740
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1100
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03576PK1750
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987946062
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987947989
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987947818
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKMV6PK1750
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: INAFB6PK1078
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947842
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040137533
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04210500061080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1115
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1110
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1740
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu FIAT ULYSSE I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu FIAT ULYSSE I.