Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do FORD ESCORT

237 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1538

Ciężar [kg]: 0.159

54,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1555

Ciężar [kg]: 0.16

48,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1900

Ciężar [kg]: 0.193

57,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 37537

Długość [mm]: 1900

Ciężar [kg]: 0.194

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 949

Długość [mm]: 1555

Ilość żeber: 6

34,46

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

34,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK915

Ciężar [kg]: 0.099

40,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

40,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 883

Długość [mm]: 675

Ilość żeber: 3

19,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

19,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 5PK1145

Ciężar [kg]: 0.103

31,51

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

31,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 0915

Długość [mm]: 915

Ilość żeber: 6

23,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

23,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1540

Długość [mm]: 1540

Ilość żeber: 6

39,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1555

Długość [mm]: 1555

Ilość żeber: 6

37,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

37,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1815

Długość [mm]: 1815

Ilość żeber: 6

31,00

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

31,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 28953

Długość [mm]: 1560

Ciężar [kg]: 0.159

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

19,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

19,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 980

Długość [mm]: 1413

Ilość żeber: 6

38,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

38,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 948 410

Długość [mm]: 1135

Ilość żeber: 5

30,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

30,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1555

Długość [mm]: 1555

Ilość żeber: 6

32,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 019

Długość [mm]: 1635

Ilość żeber: 6

30,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

30,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1415

Długość [mm]: 1415

Ilość żeber: 6

45,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK996

Długość [mm]: 996

Ilość żeber: 6

32,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

32,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD ESCORT

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu FORD ESCORT

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu FORD ESCORT. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu FORD ESCORT.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie FORD ESCORT

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FORD ESCORT może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

FORD ESCORT – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FORD ESCORT pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.