72 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03541987947911
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03554PK885
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03574PK923
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DEN4PK885
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04210500040884
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: INAFB4PK928
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987947898
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: DEN4PK890
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03654PK890
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03574PK993
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DEN4PK985
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV5PK1010
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV4PK1005
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV5PK1015
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV4PK890
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV4PK990
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV4PK1000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: DEN4PK990
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0369VKMV5PK855
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: JAV4PK920
Dostawa na środę, 3 lipca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MAZDA 323 F V. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MAZDA 323 F V.