Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do OPEL CALIBRA A

88 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.193
57,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.228
67,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2260, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
71,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1900, Ciężar [kg]: 0.194, Ilość żeber: 6
48,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X925

Pasek klinowy INA FB 10X925

Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 10
19,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2020, Ilość żeber: 6
55,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.177
59,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1725, Ilość żeber: 6
42,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0925C

Pasek klinowy DAYCO 10A0925C

Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 10
19,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1725, Ilość żeber: 6
50,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.078
19,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1900, Ilość żeber: 6
43,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576272MC

Pasek klinowy GATES 6272MC

Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
21,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2020, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
68,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.064
16,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576265MC

Pasek klinowy GATES 6265MC

Długość [mm]: 938, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
18,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2020, Ilość żeber: 6
27,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx875

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx875

24,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1900, Ilość żeber: 6
54,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2260, Ilość żeber: 6
46,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu OPEL CALIBRA A

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu OPEL CALIBRA A. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu OPEL CALIBRA A.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie OPEL CALIBRA A

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL CALIBRA A może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

OPEL CALIBRA A – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL CALIBRA A pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.