Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do OPEL OMEGA A

108 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.193
57,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.228
67,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2260, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
71,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.229
66,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.177
59,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1725, Ilość żeber: 6
42,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1725, Ilość żeber: 6
50,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X1025

Pasek klinowy INA FB 10X1025

Długość [mm]: 1025, Szerokość [mm]: 10
20,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV10AVx800

Pasek klinowy SKF VKMV 10AVx800

19,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.078
19,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.079
23,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576216MC

Pasek klinowy GATES 6216MC

Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
21,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576221MC

Pasek klinowy GATES 6221MC

Długość [mm]: 1025, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
22,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2263, Ilość żeber: 6
52,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576272MC

Pasek klinowy GATES 6272MC

Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
21,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.064
16,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0825C

Pasek klinowy DAYCO 10A0825C

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 10
19,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.151
47,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
15,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
15,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu OPEL OMEGA A

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu OPEL OMEGA A. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu OPEL OMEGA A.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie OPEL OMEGA A

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL OMEGA A może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

OPEL OMEGA A – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL OMEGA A pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.