Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do FIAT 500

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

48,23 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,38 zł
51,38 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,12 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,28 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,08 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,44 zł
50,44 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,90 zł
55,90 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,22 zł
44,22 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,35 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Pasek rozrządu FIAT 500 – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie FIAT 500 pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu FIAT 500 – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.