7 produktów
Wybierz auto
0340813562300
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)/acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0524
50,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418030001P
44,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC713626100
Grubość [mm]: 1
Materiał: Aluminium, acm (poliakryl-kauczuk)
48,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.032
Zdjęcie producenta: 1
46,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
46,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341317170
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
50,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FIAT 500 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie FIAT 500, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie FIAT 500, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).