Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do FORD PUMA

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu DAYCO 94671

Ilość zębów: 117

Szerokość [mm]: 22

48,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT881

Ilość zębów: 117

Szerokość [mm]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5433XS

Ilość zębów: 117

Długość [mm]: 1114

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 505

Ilość zębów: 117

Długość [mm]: 1114

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 10945

Ilość zębów: 117

Szerokość [mm]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD PUMA

Pasek rozrządu FORD PUMA – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie FORD PUMA pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu FORD PUMA – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.