🔥 Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł ❗ Kod: KOSMETYKZA1

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do JEEP CHEROKEE II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

48,81 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,43 zł
60,43 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
58,71 zł
58,71 zł

Dostawa na środę, 26 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
163,00 zł
163,00 zł

Dostawa na środę, 26 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,94 zł

Dostawa na środę, 26 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,99 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Pasek rozrządu JEEP CHEROKEE II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie JEEP CHEROKEE II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu JEEP CHEROKEE II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.