Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do KIA RIO II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 105

Szerokość [mm]: 22

59,00

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

59,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 105

Długość [mm]: 1000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,08

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

42,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 105

Długość [mm]: 1000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

37,88

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

37,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 105

Ciężar [kg]: 0.17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,01

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

50,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 105

Długość [mm]: 1000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,29

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

52,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA RIO II

Pasek rozrządu KIA RIO II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie KIA RIO II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu KIA RIO II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.