5 produktów
Wybierz auto
0479821691
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
90,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV362
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
117,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.186
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
400,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
400,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV3604
152,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
152,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV3607
228,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
228,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. KIA RIO II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód KIA RIO II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie KIA RIO II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.