19 produktów
Wybierz auto
Nr art: JAV40320
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV40383
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV40525
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0493ADM57540
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575274XS
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: BOS1987949467
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987949510
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355CT1024
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987949539
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355CT1103
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 036594829
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 036594869
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 036594721
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355CT1047
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0355CT899
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 036594210
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575421XS
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575482XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03575512XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Pasek rozrządu w samochodzie MAZDA 323 P V pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.