Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do MAZDA 626

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

66,56 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
87,93 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
184,34 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
160,91 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
142,50 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,70 zł
59,70 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,45 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,27 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,45 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
84,73 zł
84,73 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,64 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,73 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację MAZDA

Części zamienne do MAZDA

Pasek rozrządu MAZDA 626 – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie MAZDA 626 pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu MAZDA 626 – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.