6 produktów
Wybierz auto
JAV40K06
Ilość zębów: 145
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
85,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
85,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
036594206
Ilość zębów: 145
Szerokość [mm]: 22
55,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040126698
Ilość zębów: 145
Długość [mm]: 1160
Rozwiń więcej danych
48,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03541987949164
Ilość zębów: 145
Długość [mm]: 1160
Rozwiń więcej danych
42,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
42,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
105,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek rozrządu w samochodzie MAZDA MX-5 I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.