🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do MITSUBISHI PAJERO SPORT II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

99,24 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
148,10 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,28 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
208,43 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
93,36 zł
93,36 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,63 zł
41,63 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,93 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
225,96 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
206,40 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,67 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pasek rozrządu MITSUBISHI PAJERO SPORT II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu MITSUBISHI PAJERO SPORT II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.