10 produktów
Wybierz auto
0493ADC47523
Ilość zębów: 99
Szerokość [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
45,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0355CT1152
Ilość zębów: 154
Szerokość [mm]: 25.4
Rozwiń więcej danych
141,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV40510
Ilość zębów: 154
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
110,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
110,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
225,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
255,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
54,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987949671
Ilość zębów: 154
Długość [mm]: 1467
Rozwiń więcej danych
94,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
94,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC47555
Ilość zębów: 201
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
217,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987949600
Ilość zębów: 99
Długość [mm]: 792
Rozwiń więcej danych
41,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
41,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.