Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do NISSAN PATHFINDER II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu GATES T249RB

Ilość zębów: 133

Jakość: Oe improved

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

269,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5448XS

Ilość zębów: 133

Długość [mm]: 1267

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

114,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT1033

Ilość zębów: 133

Szerokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.04

81,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94464

Ilość zębów: 133

Szerokość [mm]: 25.4

61,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PATHFINDER II

Pasek rozrządu NISSAN PATHFINDER II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie NISSAN PATHFINDER II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu NISSAN PATHFINDER II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.