6 produktów
Wybierz auto
0493ADN17519
Ilość zębów: 111
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
52,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
97,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
036594871
Ilość zębów: 79
Szerokość [mm]: 19
67,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB15779
Ilość zębów: 111
Szerokość [mm]: 25.4
Rozwiń więcej danych
49,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
49,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek rozrządu w samochodzie NISSAN PRIMERA II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.