6 produktów
Wybierz auto
041819016515B
Wysokość 1 [mm]: 8
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
21,81
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
21,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340815324400
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340815325100
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,14
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
27,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341151480
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
20,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341151490
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
13,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041715014800
Szerokość [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
17,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN PRIMERA II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie NISSAN PRIMERA II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie NISSAN PRIMERA II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).