Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do OPEL SPEEDSTER

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu DAYCO 94945

Ilość zębów: 168

Szerokość [mm]: 24

49,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

49,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 579

Ilość zębów: 168

Długość [mm]: 1344

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,00

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

75,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT1023

Ilość zębów: 168

Szerokość [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

69,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5542XS

Ilość zębów: 168

Długość [mm]: 1344

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,25

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

112,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL SPEEDSTER

Pasek rozrządu OPEL SPEEDSTER – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie OPEL SPEEDSTER pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu OPEL SPEEDSTER – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.