Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do SUBARU OUTBACK II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 570

Ilość zębów: 223

Długość [mm]: 1784

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94866

Ilość zębów: 223

Szerokość [mm]: 27

81,40

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

81,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5537XS

Ilość zębów: 223

Długość [mm]: 1784

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,61

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

106,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT1050

Ilość zębów: 223

Szerokość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,91

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.04

109,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU OUTBACK II

Pasek rozrządu SUBARU OUTBACK II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie SUBARU OUTBACK II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu SUBARU OUTBACK II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.