Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do TOYOTA HILUX VII

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 97

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,73

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

63,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 97

Długość [mm]: 924

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,09

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

84,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 97

Szerokość [mm]: 25

47,35

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

47,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 97

Szerokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

62,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 97

Długość [mm]: 924

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,06

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

76,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA HILUX VII

Pasek rozrządu TOYOTA HILUX VII – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie TOYOTA HILUX VII pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu TOYOTA HILUX VII – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.