14 produktów
Wybierz auto
0476039RS001170N0
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 1. et 2,0 crk, 2. m 2,00 ifu, 3. dsf 2,00 cr
108,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800110510060
Nadwymiar [mm]: 0.6
80,20
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
80,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR108000
Opcja wyposażenia: Double taper top rin
Otwór o śr [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
135,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10376200
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1.2,5 2.1,95 3.2
97,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL040RS100120N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. r 1,2 pvd
78,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101140N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. et 1.75 pvd
Rozwiń więcej danych
81,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800122210060
Nadwymiar [mm]: 0.6
97,52
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
97,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844310000
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 2.0mm 005ifu p kv1, 2.0mm 007 gdc p kv1, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
139,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL040RS100120N1
Średnica cylindra [mm]: 75.25
Numer komponentu: 1. r 1,2 pvd
84,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR37000
Otwór o śr [mm]: 75
Numer komponentu: 3.0/1.95/2.5
Rozwiń więcej danych
93,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101040N0
Średnica cylindra [mm]: 77
Numer komponentu: 1. r 1,2, 2. nm 1,2, 3. dsf 2,0
91,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10376500
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 1. 2 2. 2 3.2, 1.cr2.p3.cr
80,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844290010
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1.0mm 026 p kv1, 1.2mm 001 dlc st, 2.0mm 231lkz crp g13
Rozwiń więcej danych
82,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101020N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. et 2,0 crk, 2. nm 1,95 p, 3. dsf 2,0 cr
120,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie CITROËN C4 SPACETOURER znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie CITROËN C4 SPACETOURER wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie CITROËN C4 SPACETOURER liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.